Σάββατο 26 Μαρτίου 2022

-Δεν έχεις γέρο; Αγόρασε έναν!

 ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ

-Δεν έχεις γέρο; Αγόρασε έναν !
Με τον μακαρίτη παπα-Ηλία είχαμε φιλία, που κράτησε χρόνια, μέχρι την κοίμησή τους. Εκτιμούσε ο ένας τον άλλον, διότι είχμαε κάτι κοινό, την αγάπη μας για την ανάγνωση πνευματικών βιβλίων. Σε μένα εκτός από φιλαναγνώστης μου άρεσε και η πείρα που είχε απ' τη ζωή. Ό,τι μου έλεγε ήταν σαν μια παροιμία, άλλοτε λαϊκή, ήταν θυμόσοφος και άλλοτε λογία. Το κήρυγμά του ήταν χαρά Θεού. Εκτός από την ευφράδεια, είχε τη χάρη να σε συνεπαίρνει ο λόγος του.
Μερικά εδάφια από την Γραφή τα αγαπούσε ιδιαιτέρως και τα επαναλάμβανε. ΌΠως εκείνο που λέει: "Επειδή τα παιδιά κεκοινώνηκε σαρκός και πνεύματος, παραπλησίως έσχε..." Το εδάφιο αναφέρεται στην ενανθρώπιση του Θεού. Ένα άλλο που έλεγε συχνά ήταν το ρητορικό ερώτημα: "Έχεις γέρο; Αγόρασε έναν. Τού άρεσε ένας που δεν είχε γέρο να συμβουτεί και ρωτούσε το μπαστούνι του: Να τον σκοτώσω αυτόν; ρωτούσε. Δεν μιλάς; Δεν τον σκοτώνω."
Κι εμένα κατά καιρούς μ' αρέσει κάτι απ' τη Γραφή και το επαναλαμβάνω. Ώσπου να μ' αρέσει κάτι άλλο. Τώρα μ' αρέσει, αυτό που λέει: Οι ζώντες μηκέτι εαυτοίς ζώσιν, αλλά τω υπέρ αυτών θανόντι και εγερθέντι Ιησού, προς ανάμνησιν και επιπόθησιν.."
Τώρα όμως φαίνεται ότι γέρασα πολύ . Τώρα πρέπει εγώ να είμαι μπαστούνι. Αλλά ζω σε μια εποχή, που τα μπαστούνια και οι γέροι δεν είναι της μόδας. .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΥΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ

 Του Μόσχου Λαγκουβάρδου Δυο πράγματα είναι σημαντικά για μένα. : Ένα είναι να ζω σε αναφορά στον Κύριο Ιησού και το άλλο, που είναι προϋπόο...