Κυριακή 18 Δεκεμβρίου 2022

ΕΚΕΙ ΟΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΘΗΣΑΥΡΟΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΚΑΡΔΙΑ ΣΟΥ

 Του Μόσχου Λαγκουβάρδου

Εκεί όπου είναι ο θησαυρός σου είναι και η καρδιά σου. «όπου γαρ εστίν ο θησαυρός υμών, εκεί έσται και η καρδία υμών.» Ματθ.  6,21

Εκεί όπου είναι το ψοφίμι συγκεντρώνονται κι οι αετοί. «Όπου γαρ εάν η το πτώμα, εκεί συναχθήσονται οι αετοί.» Ματθ. 24,28

Όταν ξέρεις ότι κάποιο μέρος κρύβει ένα θησαυρό, δεν τα πουλάς όλα, για να αποκτήσεις αυτό το μέρος με το θησαυρό; «Ομοία εστίν η βασιλεία των ουρανών θησαυρώ κεκρυμμένον εν τω αγρώ, ον ευρών άνθρωπος έκρυψε και από της χαράς αυτού υπάγει και πάντα όσα έχει πωλεί και αγοράζει τον αγρόν εκείνον.» Ματθ. 13, 44

Όταν εκεί όπου βρίσκεσαι έχεις τα πάντα, ξενιτεύεσαι για να πας εκεί όπου στερείσαι τα πάντα; Ο άσωτος γιος της παραβολής κατάλαβε το λάθος του και επέστρεψε στον πατέρα του. «Εις εαυτόν δε ελθών είπε, πόσοι μίσθιοι του πατρός μου περισσεύουσιν άρτων, εγώ δε λιμώ απόλλυμαι.  Αναστάς πορεύσομαι προς τον πατέρα μου και ερώ αυτώ. Πάτερ ήμαρτον   εις τον ουρανόν και ενώπιόν σου. Ουκέτι ειμί΄άξιος κληθήναι υιός σου. Λουκά 15,17-19.

Εκεί όπου είναι ο θησαυρός μου είναι και η καρδιά μου. Ο θησαυρός μου είναι ο Κύριός μου και ο Θεός μου.  

mlvardospot.blogspot.com


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΥΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ

 Του Μόσχου Λαγκουβάρδου Δυο πράγματα είναι σημαντικά για μένα. : Ένα είναι να ζω σε αναφορά στον Κύριο Ιησού και το άλλο, που είναι προϋπόο...