Τετάρτη 1 Μαρτίου 2023

ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΦΩΤΕΙΝΩΝ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΆΔΑ


Του Μόσχου Λαγκουβάρδου

Το πρώτο ηλεκτρικό φανάρι στην Ελλάδα, τοποθετήθηκε στην οδό Σταδίου, στην Αθήνα, το 1936. Από τότε οι ταχύτητες των οχημάτων αυξηθηκαν , ιδίως στα τραίνα.
Από τότε πέρασε σχεδόν ένας αιώνας και ακόμα δεν λειτουργούν πλήρως τα ηλεκτρικά φανάρια στη μοναδική σιδηροδρομική στην Ελλάδα, ενώ τα τραίνα τρέχουν με ιλιγγιώδεις ταχύτητες! Δηλαδή δεν γνωρίζουν τα τραίνα, αν είναι ελεύθερη η γραμμή στην οποία κινούνται, με τόσους ανύποπτους επιβάτες.
Άραγε το ίδιο ισχύει και για τις γέφυρες του σιδηροδρομικού δικτύου, δεν γνωρίζουν , αν είναι ασφαλής η διάβαση των τραίνων επάνω σ' αυτές;
Και αν έτσι έχουν τα πράγματα, πώς δεν ενημερώνουν τον κόσμο αυτοί που έχουν την ευθύνη να τον ενημερώσουν; Μαζί με τα εισιτήρια, δεν θα μπορούσαν να ενημερώνουν τον κόσμο, ότι δεν είναι η χρήση του τραίνου ασφαλής, για να αποφασίζει κανείς γνωρίζοντας τους κινδύνους;
Εδώ και μερικά χρόνια σχηματίστηκε μια επιτροπή, για να εκπονήσει σχέδιο εκκενώσεως της πόλεως της Λαρίσης, αλλά ακόμη δεν έγινε γνωστό, στους κατοίκους πού θα καταφύγουν και από πού σε περίπτωση ανάγκης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΠΟΣΤΟΛΟ

 Του Μόσχου Λαγκουβάρδου "Παρακαλώ ουν υμάς, αδελφοί, διά των οικτιρμών του Θεού, παραστήσαι τα σώματα* υμών θυσίαν ζώσαν, αγίαν, ευά...