Σάββατο 7 Οκτωβρίου 2023

Γιατί λυπάμαι;

 Του Μόσχου Λαγκουβάρδου

 Γιατί λυπάμαι με τη λογοτεχνία μου. Γιατί έγραψα πολλά βιβλία που είναι θαμμένα. Κανένα δεν είναι στις προθήκες των βιβλιοπωλείων. Πρέπει να ψάξεις να τα βρεις. Κι εγώ ο ίδιος πρέπει να ψάξω να τα βρώ;

Λυπάμαι γιατί η λύπη μου είναι απιστία. Γιατί δε μου αρκεί η χάρη να γράφω; Γιατί δε μου αρκεί που ο Θεός το ξέρει! Γιατί ο Θεός με ξέρει, περισσότερο από ό,τι ξέρω τον εαυτό μου!

Ο κόσμος θα καταστραφεί λέει ο Κύριος Ιησούς Χριστός. Οι λόγοι Του θα υπάρχουν. Ούτε μια κεραία δε θα χαθεί!

Κύριε, συγχώρησέ με! Όταν σου ζητούσα να με βοηθήσεις να γράφω, δεν ζητούσα τίποτε για να διαβάζονται τα βιβλία.

Μη λυπάσαι ένας καλός καθηγητής φιλόλογος, ο Γεώργιος. Εσύ να γράφεις. Ας μη διαβάζει κανείς τα κείμενα που γράφεις. Ο Θεός θεωρεί πως τα διαβάζουν όλοι!

Ο ποιητής Ρόμπερτ Λαξ, για να με ενισχύει, μου έλεγε πάντα. Η δουλειά η δική σου είναι να γράφεις. Η έκδοση και η κυκλοφορία των βιβλίων σου είναι δουλειά του Αγγέλου:

mlvardospot.blogspot.com


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΥΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ

 Του Μόσχου Λαγκουβάρδου Δυο πράγματα είναι σημαντικά για μένα. : Ένα είναι να ζω σε αναφορά στον Κύριο Ιησού και το άλλο, που είναι προϋπόο...