Σάββατο 9 Οκτωβρίου 2021

ΛΟΓΙΣΜΟI ΥΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑΣ

. Του Μόσχου Λαγκουβάρδου

 
 
Κοινοποιήθηκε στους εξής: Δημόσια
Δημόσια
Σ
Λογισμοί υπερηφανείας καταισχύνην σου ετοιμάζουν, λένε οι Πατέρες. Ακόμα και όταν είναι αθώοι; Ούτε και για αστείο; Νομίζω για αστείο επιτρέπεται, Όταν δε λογιζόμαστε σοβαρά.
Ένα παράδειγμα: Στην Ορθοδοξία η υπερβολή είναι αμαρτία. Ο ρόλος του δρομέα π.χ. μπορεί να είναι για κάποιον, για μένα π.χ. υπερβολικός. Θα μπορούσε να μου πει κανείς, "δρομέας είσαι εσύ", και να γελάσουμε.
Μια φορά μετέφερα μερικούς τσιμεντοσωλήνες για έναν φράχτη και με πόνεσε το χέρι μου. Ο γιατρός με ρώτησε πώς το έπαθα και του είπα, από αγροτικές εργασίες. Ο γιατρός που με γνώριζε, είπε: Αγρότης είσαι;
Οι αγροτικές εργασίες μου δεν ήταν, βέβαια, της υπερηφάνειας. Αλλά με το "δρόμο" παρεισέφρυσε το βδέλυγμα της υπερηφάνειας. Βαρέθηκαν οι φίλοι μου, να τους μιλώ για τους Μαραθωνίους.
Θα μου πείτε και ποιά είναι η καταισχύνη που μου ετοίμασε ο λογισμός της υπερηφάνειας. Ήταν ¨τα πόδια του μαραθωνοδρόμου". Αργότερα, ,πολύ αργότερα, υποφέρουν πραγματικά. Οπωσδήποτε όχι σε όλους. Ανάλογα με την "κράση".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η ΝΕΚΡΩΣΗ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ

 Του Μόσχου Λαγκουβάρδου Η ΝΕΚΡΩΣΗ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ Πάντοτε την νέκρωσιν του Κυρίου Ιησού εν τω σώματι περιφέροντες, ίνα και η ζωή του Ιησού εν τω ...