Κυριακή 10 Οκτωβρίου 2021

"ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΡΑΤΑΕΙ ΜΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΖΩΗ"

 Του Μόσχου Λαγκουβάρδου

"ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΡΑΤΑΕΙ ΜΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΖΩΗ"
Οι άνθρωποι είμαστε ένας ή είμαστε πολλοί. Τα κύτταρα π.χ. του σώματος γεννιούνται, το καθένα χωριστά, έχει τη δική του ζωή, μεγαλώνει , πολλαπλασιάζεται, γεράζει και πεθαίνει. Είναι αυτό μόνο ένα υλικό στοιχείο ή είναι μια οντότητα με τη δική της θέληση, σκέψη, μνήμη, ανεξάρτητη από τη δική μας;
Γιατί γράφω αυτές τις σειρές; Μήπως είμαι κανένας φυσιολόγος;
Πόσο ανούσιες μου φαίνονται! Εμένα μ' αρέσουν λόγια σαν αυτά του αρχηγού των Ινδιάνων Nez Perce, με το δυσκολοπρόφερτο όνομά του Toohoolhoolzote: "Το σώμα μου είναι για να κρατάει μια πνευματική ζωή." Τα βρήκα στο βιβλίο "Ινδιάνικη Σοφία", εκδόσεων Οδός Πανός της Ειρήνης Βρης.
Αναρωτιόμουν, γιατί η σημερινή μέρα, όπως σχεδόν όλες οι μέρες ,πέρασε απαρατήρητη. Δε φταίει η μέρα. Εγώ φταίω που δεν μπορώ να δω το αιώνιο πνεύμα στα κοινά πράγματα. Δεν έχω την προσοχή μου στο ανεπανάληπτο των κοινών πραγμάτων.
Γιατί περνούν οι μέρες μας μάταια; "Εξέλιπον αι ημέραι αυτών εν ματαιότητι" , λέει ο Δαβίδ για τους Εβραίους που δεν επίστευσαν στα θαυμάσια της Δημιουργίας του Θεού. "Και ουκ επίστευσαν τοις θαυμασίοις αυτού" (Ψαλμός 77ος, στ. 32).
Πώς να καταλάβω τί εννοεί ο Ρόμπερτ Λαξ, όταν με συμβουλεύει "να αναζητώ την ομορφιά στα κοινά πράγματα". Είμαι τότε 28 χρονών και δεν γνωρίζω ότι η χάρη του Θεού, το Άγιο Πνεύμα κατοικεί στον άνθρωπο: Δεν είμαι, όπως γράφει ο Απόστολος Παύλος, στην δεύτερη προς Κορινθίους επιστολή του "Επιγιγνωσκων", όπως ονομάζει αυτόν που έχει την βεβαιότητα της ενοίκησης του Χριστού: "Χριστός εν ημίν εστίν" (2 Κορ.ιγ΄ 5).
mlvardospot.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΥΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ

 Του Μόσχου Λαγκουβάρδου Δυο πράγματα είναι σημαντικά για μένα. : Ένα είναι να ζω σε αναφορά στον Κύριο Ιησού και το άλλο, που είναι προϋπόο...