Του Μόσχου Λαγκουβάρδου
Ένας τρόπος κοινής νοεράς προσευχής είναι ο συνηθισμένος τρόπος ,, σε μια γλώσσα για όλους. Π.χ. προσευχή στην ελληνική ή αγγλική ή στη γαλλική γλώσσα. Σε αυτήν την περίπτωση δε μιλάμε για "προσευχή σε γένη γλωσσών.
Κοινή νοερά προσευχή σε "γένη γλωσσών". εννοούμε την νοερά προσευχή, στην οποία καθένας προσεύχεται στην δική του γλώσσα. Νοερά προσευχή σε "γένη γλωσσών" μπορεί να κάνει ένα εκκλησίασμα, που αποτελείται από πιστούς που μιλούν διάφορες γλώσσες και προσεύχονται νοερά ο καθένας στη γλώσσα του. Οι Έλληνες λένε νοερά "Κύριε Ιησού Χριστέ , Υιέ του Θεού ελέησόν με", οι Άγγλοι λένε "Lord Jesous Christ ", οι Ισπανοί λένε, "senor Jesus Christo" κ.ο.κ.
Ατομική νοερά προσευχή σε "γένη γλωσσών" είναι η νοερά προσευχή που γίνεται από πιστό, που έχει το χάρισμα να μιλάει και άλλες γλώσσες, εκτός από τη γλώσσα, στην οποία είναι γραμμένη η νοερά προσευχή και μπορεί να λέει νοερά την μια ευχή στη μιά γλώσσα και την άλλη στην άλλη γλώσσα.
Νοερά προσευχή σε "γένη γλωσσών", κατά την ερμηνεία αυτή,, είναι η ατομική "νοερά προσευχή". σε άλλες γλώσσες διαφορετικές από αυτήν στην οποία έχουν γραφεί τα λόγια της Ευχής.
Θα μου πείτε, γιατί ασχολείται με τέτοιες λεπτομέρειες η Γραφή; Δεν είναι λεπτομέρειες. Η Γραφή δεν ασχολείται με λεπτομέρειες
Η θεία λειτουργία μέχρι σχετικά πρόσφατα τελούνταν παντού στην ελληνική γλώσσα. Εξάλλου δεν πρέπει να αγνοούμε ότι την εποχή του Αποστόλου Παύλου ήκμαζε η μαγεία.
Στη μαγεία, αυτονομούνται οι λέξεις τις οποίες επινοούν. Η δύναμη δεν είναι στο Πνεύμα, διότι δεν έχουν θεμέλιο το άγιο Πνεύμα, το λαλήσαν δια των Προφητών, αλλά τον εαυτό τους και τις επιθυμίες τους της απάτης. Άλλωστε αυτός είναι ο ορισμός της μαγείας, η χρησιμοποίηση του Πνεύματος για ιδιοτελείς σκοπούς.
Στην προσευχή οι λέξεις έχουν τη θεραπευτική δύναμη όταν λέγονται "εν Πνεύματι Θεού". " "Ουδείς δύναται ειπείν Κύριον Ιησούν ει μη εν Πνεύματι αγίω". 1Κορ.12:3
Η ορθόδοξη εικόνα είναι αγία, διότι είναι άγιο το πρόσωπο που εικονίζει και διότι έχει καθιερωθεί από την Εκκλησία, τη μόνη που έχει αποστολή να αγιάζει τον κόσμο
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου