Τετάρτη 13 Απριλίου 2022

ΘΑΝΑΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΣΤΑΣΗ

Του Μόσχου Λαγκουβάρδου


 Όταν ο πατέρας μου Χρίστος,

ξαπλωμένος στο κρεβάτι του νοσοκομείου,
μου είπε χωρίς ν' ανοίξει τα μάτια του,
ότι θα πεθάνει,
του απάντησα ότι εμείς πιστεύουμε
στο Χριστό και δεν πεθαίνουμε.
Από αυτή την πρόσκαιρη ζωή
μεταβαίνουμε στην αιώνια ζωή.
Με έπιασε το χέρι και μου το ‘σφιξε.
για να μου εκφράσει αυτό που δεν μπορούσε
να το πει με λόγια.
Οι χριστιανοί από αυτή τη ζωή
ζούμε το θάνατο και την ανάσταση
του Χριστού.
Υπάρχουν πολλοί δρόμοι σωτηρίας,
,εγώ την ασθένεια διάλεξα,
είπε ο άγιος.
Πεθαίνει το σαρκικό σώμα
και ανασταίνεται το πνευματικό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΥΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ

 Του Μόσχου Λαγκουβάρδου Δυο πράγματα είναι σημαντικά για μένα. : Ένα είναι να ζω σε αναφορά στον Κύριο Ιησού και το άλλο, που είναι προϋπόο...