Τρίτη 14 Ιουνίου 2022

Η ΣΥΓΝΩΜΗ ΝΙΚΑΕΙ ΤΟ ΔΙΑΒΟΛΟ

 Του Μόσχου Λαγκουβάρδου,

Η ΣΥΓΝΩΜΗ ΝΙΚΑΤΕΙ ΤΟ ΔΙΑΒΟΛΟ
Σε μένα κάποιοι είτε ηθελημένα είτε όχι, με στενοχώρησαν με το φέρσιμό τους.
Μια φορά μέτρησα τις συνέπειες στην ψυχική και σωματική μου υγεία, ήταν γύρω στις 25. Δεν ήταν παράξενο, λόγω της υπερευαισιθησίας μου. Για παράδειγμα, ανορεξία, αϋπνία, ταχυκαρδία ...
Εκείνη την εποχή δεν ήξερα, ότι η Εκκλησία διδάσκει ότι πρέπει να ευγνωμονούμε το Θεό, για τις δοκιμασίες μας.
Κάποτε βρήκα ένα τρόπο, να νικάω τη στενοχώρια και τις συνέπειές της.
Όταν γύριζα απ΄ τη δουλειά μου στο σπίτι μου, το πρώτο πράγμα που έκανα ήταν να προσευχηθώ, υπέρ αυτού που με στενοχώρησε: Γονάτιζα μπροστά στην εικόνα του Χριστού και έλεγα, Κύριε, όση λύπη, μου έδωσε αυτός ο άνθρωπος, τόση χαρά να του δώσεις.
Σαν από θαύμα, ερχόταν η ψυχή μου γαλήνευε αμέσως.
Αργότερα συνειδητοποίησα, ότι η μετάνοια και η συγνώμη νικάνε το διάβολο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΥΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ

 Του Μόσχου Λαγκουβάρδου Δυο πράγματα είναι σημαντικά για μένα. : Ένα είναι να ζω σε αναφορά στον Κύριο Ιησού και το άλλο, που είναι προϋπόο...