Παρασκευή 20 Ιανουαρίου 2023

ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ

Του Μόσχου Λαγκουβάρδου

 ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ

Το Πνεύμα του Θεού είναι πάντοτε υπό διωγμόν. Αλλιώς θα καθόταν μέσα στην καρδιά μας; Θεέ μας "επί πλείον πλύνον με από της ανομίας μου και από της αμαρτίας μου καθάρισόν με. Ότι την ανομίαν μου εγώ γινώσκω και η αμαρτία μου ενώπιόν μου εστί διά παντός. Σοι μόνω ήμαρτον και το πονηρόν ενώπιόν Σου εποίησα, όπως αν δικαιωθείς εν τοις λόγοις σου και νικήσεις εν τω κρίνεσθαί σε. Ραντιείς με υσώπω και καθαρισθήσομαι πλυνείς με και υπέρ χιόνα λευκανθήσομαι. Ακουτιείς μοι αγαλλίασιν και ευφροσύνην, αγαλλιάσονται οστέα τεταπεινωμένα." Ψαλμός 50ός, της μετανοίας.
"Πού πορευθώ από του πνεύματός σου και από του προσώπου σου, πού φύγω.Εάν αναβώ εις τον ουρανόν, εκεί υπάρχεις εσύ. Εάν καταβώ εις τον άδην, πάρει/" Ψαλμός 138

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΥΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ

 Του Μόσχου Λαγκουβάρδου Δυο πράγματα είναι σημαντικά για μένα. : Ένα είναι να ζω σε αναφορά στον Κύριο Ιησού και το άλλο, που είναι προϋπόο...