Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2023

ΠΕΡΙ ΠΡΟΒΟΛΗΣ

 Του Μόσχου Λαγκουβάδου

Ευλογείτε και μη καταράσθε. (Ρωμ. ιβ΄ 14)
Η προβολή είναι όρος της ψυχολογίας του βάθους. Αλλά δεν είναι εύρημα των ψυχολόγων του βάθους. Είχαν μιλήσει γι' αυτήν χιλιάδες χρόνια πριν, στην Ορθόδοξη Χριστιανική Διδασκαλία,, με άλλους όρους βέβαια, ακόμα και στην Καινή Διαθήκη είναι γραμμένη.
Ο Κύριος μιλάει για την προβολή όταν λέει για τους Φαρισαίους που φορτώνουν φορτία βαριά και δυσβάστακτα στους ώμους των άλλων κι οι ίδιοι δεν κουνάνε ούτε το δάχτυλό τους, για να τα μετακινήσουν.
Προβολή των αμαρτιών μας κάνουμε όταν βλέπουμε τις αμαρτίες των άλλων, ενώ τις δικές μας δεν τις βλέπουμε. Για την προβολή μιλάει επίσης ο Δαβίδ όταν λέει στον 50ό ψαλμό του , πως δεν αγνοεί την αμαρτία του, δεν κάνει δηλαδή προβολή της ανομίας του, αλλά έχει την αμαρτία του πάντοτε μπροστά του:
"Επί πλείον πλύνον με από της ανομίας μου και από της αμαρτίας μου καθαρισόν με. ότι την ανομία μου εγώ γινώσκω και η αμαρτία μου ενώπιόν μου εστί δια παντος.
Σοί μόνω ήμαρτον και το πονηρόν ενώπιόν σου εποίησα."
Μου αρέσει!
Σχόλιο
Κοινοποίηση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΥΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ

 Του Μόσχου Λαγκουβάρδου Δυο πράγματα είναι σημαντικά για μένα. : Ένα είναι να ζω σε αναφορά στον Κύριο Ιησού και το άλλο, που είναι προϋπόο...