Του Μόσχου Λαγκουβάρδου
ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ
ΥΛΙΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ
«Σοφοί δε προσιόντων»
Όταν ο κορμός του δέντρου γέρνει και το δέντρο κινδυνεύει να
πέσει, τα κλαριά στην αντίθετη πλευρά δυναμώνουν και πληθαίνουν στην προσπάθειά
τους να φέρουν την ισορροπία. Ποιος αποφασίζει, τα κλαδιά τα ίδια ή μήπως το
κέντρο στο οποίο ενοικεί η νοημοσύνη του
και οι γνώσεις του; Αν πούμε ότι αποφασίζουν τα κλαδιά, πώς ξέρουν ότι το
δέντρο γέρνει, αφού δεν έχουν εικόνα ολόκληρου του δέντρου. Η ισορροπία του
δέντρου είναι υπόθεση ολόκληρου του δένδρου και όχι μόνο των κλαδιών που
γέρνουν.
Κάτι ανάλογο συμβαίνει σε κάθε μορφή και σε κάθε δομή. Όσοι
βλέπουμε μόνο την εξωτερική μορφή δεν γνωρίζουμε όλη τη μορφή και όλη τη δομή.
Εικόνα συνολική έχει μόνο ο δημιουργός της μορφής και της δομής.
Συμπέρασμα: Όταν χάνεται η μορφή, χάνεται μόνο η υλική
μορφή, η οποία υποπίπτει στα υλικά αισθητήριά μας. Δε χάνεται και η πνευματική
μορφή και δομή, η οποία είναι γνωστή στο δημιουργό της. Με βάση την εσωτερική
(πνευματική μορφή) μπορούμε να αναπλάσουμε και την υλική μορφή.
Πού βρίσκεται η πνευματική μορφή; Το πνεύμα είναι πέρα από τις
διαστάσεις του χώρου και του χρόνου. Η πνευματική μορφή δεν καταλαμβάνει χώρο.
Απόδειξη στον πιο μικρό σπόρο σινάπεως, χωράει ολόκληρο δέντρο. Να μη ρωτάμε
που είναι νεκροί ή πού χωράνε τόσοι νεκροί.
Όταν αναπτύξουμε το πνεύμα μας, όπως οι άγιοι ή γίνουμε
πνεύματα όπως οι άγγελοι και οι νεκροί
θα γνωρίζουμε που βρίσκονται τα πνευματικά σώματά τους. Είμαστε προικισμένοι
όχι μόνο με υλικά αισθητήρια , αλλά και πνευματικά. Πώς αλλιώς εξηγείται η
προόραση, η προφητεία, η γνώση των πραγμάτων πριν υπάρξουν. «σοφοί δε προσιόντων», στους σοφούς τα
γεγονότα γίνονται γνωστά, όταν πλησιάζουν ενώ «εις τας οδούς ουδέν εννοούν οι
λαοί!»
mlvardospot.blogspot.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου