Τετάρτη 24 Μαΐου 2023

Πες πράμμα

 Του Μόσχου Λαγκουβάρδου

 ΠΕΣ ΠΡΑΜΜΑ

Σε κάποιο διήγημά του ο Κονδυλάκης περιγράφει έναν επικήδειο λόγο στην εκκλησία, που όταν τελείωσε ο ομιλητής, ένας συγγενής του φώναξε να πει κάτι και για κάποιον που τον παρέλειψε. Προφανώς αυτό συνέβη στον ίδιο τον Κονδυλάκη.
Θυμήθηκα τον αείμνηστο φίλο και συμμαθητή μου στο γυμνάσιο Λουκιανό , που μνημόνευε στην προσευχή του για τους νεκρούς αμέτρητα ονόματα. Έρχονται μπροστά μου και μου ζητούν να τους μνημονεύσω, μου είπε κάποτε.
Του Λουκιανού του άρεσαν οι διάλογοι στα άρθρα μου στις εφημερίδες. Είχα μετατρέψει την αρθρογραφία σε λογοτεχνία. Αύριο Πέμπτη θα κάνουμε διάλογο με θέμα τον Ρώσσο σκηνοθέτη του κινηματογράφου Αντρέϊ Ταρκόφσκι, στο ραδιοφωνικό σταθμό της Ιεράς Μητρόπολης Λαρίσης, Θα αναδείξουμε τί πίστευε οΤαρκόφσκι για τον άνθρωπο, για τη ζωή και για το θάνατο, όπως προκύπτει από τα έργα του και από την αυτοβιογραφία του (Μαρτυρoλόγιο) κ.ά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η ΝΕΚΡΩΣΗ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ

 Του Μόσχου Λαγκουβάρδου Η ΝΕΚΡΩΣΗ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ Πάντοτε την νέκρωσιν του Κυρίου Ιησού εν τω σώματι περιφέροντες, ίνα και η ζωή του Ιησού εν τω ...