Σάββατο 18 Νοεμβρίου 2023

Η ΗΜΕΡΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ

 Του Μόσχου Λαγκουβάρδου 

Η ΗΜΕΡΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ

Έχει κανένας από εμάς στο νου του την ημέρα του Χριστού; Δεν έχει κανένας μας επειδή δεν ξέρουμε καμία ημέρα του Χριστού. Ποια είναι αυτή η ημέρα; Είναι η ημέρα των Χριστουγέννων; Ποιος ξέρει; Χρειάστηκε να ψάξω στο Λεξικών των Αγίων Γραφών της Εκκλησίας, μα δεν το βρήκα. Τελικά το βρήκα στην προς Φιλιππησίους επιστολή του Αποστόλου Παύλου, πρώτο κεφάλαιο, στίχοι 1-10.

Εγκυκλοπαιδικά θεωρώ πως μορφώθηκα, αλλά τι αξία έχει; Διά πράξεων της Γραφής τα νοήματα αναγίγνωσκε, λέει ο Απόστολος Παύλος. Αυτό θα κάνω και εγώ. Ξανάπιασα στα χέρια μου το βιβλίο μου που έχει τίτλο το στίχο του Ησαϊα «Εκ νυκτός ορθρίζει το πνεύμα μου ο Θεός, ότι φως τα προστάγματά σου επί της γής.» Αποτελείται από δοκίμια που έγραψα την τελευταία δεκαετία. Θα το διαβάσω με ενδιαφέρον. Είμαι περίεργος να δω τι ένιωθα τον καιρό που έγραψα τα μικρά μου δοκίμια. Ομολογώ  ότι η δεκαετία αυτή δεν πέρασε με τα ενδιαφέροντα που έχω τώρα. Εννοώ τα ενδιαφέροντα του ανθρώπου, ο οποίος αναρωτιέται πού θα πάει, όταν δεν θέλει να πάει εκεί που τον ζώνουν και τον πηγαίνουν παρά τη θέλησή του.

mlvardospot.blogspot.com


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΥΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ

 Του Μόσχου Λαγκουβάρδου Δυο πράγματα είναι σημαντικά για μένα. : Ένα είναι να ζω σε αναφορά στον Κύριο Ιησού και το άλλο, που είναι προϋπόο...