Τρίτη 19 Δεκεμβρίου 2023

ΤΑ ΑΓΧΗ

Του Μόσχου Λααγκουβάρδου

  Προχθές μιλούσαμε στο στούντιο του ραδιοφωνικού σταθμού της μητρόπολης Λάρισας για το άγχος, για το μυστικό του αντίδοτου στο άγχος.

Δεν είμαι καθόλου καλός στον προφορικό λόγο και μάλιστα στο διάλογο. Ο λόγος είναι ότι ενώ εμένα με ενδιαφέρει και μιλάω γι' αυτό που δεν ξέρω και θέλω να μάθω, ενώ το συνηθισμένο είναι να μιλάμε γι' αυτά που ξέρουμε.
Το ίδιο κάνω και στο γράψιμο. Γράφω σαν αναζήτηση. Όταν ρώτησα ένα φίλο συγγραφέα να μου πει για το γράψιμο, μου είπε, εσύ να γράφεις όπως μιλάς. Και αυτό κάνω. Το γράψιμό μου είναι δοκιμασία. Αυτό άλλωστε είναι το δοκίμιο.
Όταν μιλάμε για θεραπεία του άγχους είναι καλύτερα να
μιλάμε για πολλά άγχη. Το άγχος δεν είναι ενιαίο, επειδή δεν υπάρχει. Τα άγχη είναι εμπόδια στην εσωτερική ειρήνη, σαν το σκοτάδι που δεν είναι ύπαρξη, αλλά εμπόδια στο φως.
'Ετσι μπορεί να είναι άλλη η θεραπεία του άγχους από τη λύπη και άλλη για το άγχος από το φόβο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η ΝΕΚΡΩΣΗ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ

 Του Μόσχου Λαγκουβάρδου Η ΝΕΚΡΩΣΗ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ Πάντοτε την νέκρωσιν του Κυρίου Ιησού εν τω σώματι περιφέροντες, ίνα και η ζωή του Ιησού εν τω ...