Παρασκευή 3 Μαΐου 2024

ΑΓΙΟΣ ΣΕΡΑΦΙΜ ΤΟΥ ΣΑΡΩΦ

 Του Μόσχου Λαγκουβάρδου

Ο ΑΓΙΟΣ ΣΕΡΑΦΙΜ ΤΟΥ ΣΑΡΩΦ
Ο άγιος Σεραφίμ του Σαρώφ ζούσε την Ανάσταση όλες τις μέρες του χρόνου. Ο καθημερινός χαιρετισμός του ήταν "Χριστός Ανέστη, χαρά μου".
Η μακαρίτισσα μητέρα μου Ελένη μ' άφησε πνευματική υποθήκη αυτά τα λόγια: "Κάνε το σταυρό σου και μη φοβάσαι". Στην αρχή νόμιζα ότι εννοεί να σχματίζω τον τύπο του Σταυρού. Αργότερα κατάλαβα τί σημαίνουν τα λόγια "Κάνε το σταυρό σου και μη φοβάσαι". Εννοούσε βέβαια να κάνω το σταυρό μου, αλλά όχι μόνον τον τύπο του σταυρού. Εννοούσε αυτό που έλεγε για τον Κύριο ο Δαβίδ, "Η ράβδος μου είσαι και η βακτηρία μου". ράβδος . Η μητέρα μου Εννοούσε "να στηρίζωουμα στον Ιησού Χριστό και να μη φοβάσαι". Πράγματι αυτό εννοούν επισης οι Προφήτες και συγκεκριμένα ο προφήτης ΗσαΪας λέγοντας για τον Κύριο, ότι Αυτός ΄έλαβε τις ασθένειές μας και τις νόσους μας".
Με αυτές τις σκέψεις κατανοούμε αυτό που εννοεί ο Απόστολος Παύλος με τα λόγια: "Πάντοτε την νάρκωσιν εν τω σώματι του Ιηοσύ περιφέροντες, ίνα και η ζωή του Ιησού εν τω σώματι ημών φανερωθεί."
Δηλαδή να θεωρούμε τα χτυπήματά μας, ως χτηπήματα στη ζωή του Ιησού, για να μετέχουμε στη νέκρωση του Ιησού. Τα λόγια "άρατε τον σταυρόν εφ ' υμάς και ακολουθείτω μοι, έχουν το ίδιο νόημα, της συμμετοχής μας στο θάνατο και στην Ανάσταση του Χριστού.
Γράφει ο Απόστολος Παύλος : "Δι' υπομονής τρέχουμεν τον προκείμενον ημίν αγώνα αφορώντες εις τον της πίστεως αρχηγόν και τελειωτήν Ιησούν. (...) επιγιγνώσκοντες την ενοίκησιν, δηλαδή γνωρίζοντες ότι είμαστε κατοικητήριο του Χριστού. Ο ίδιος ο Κύριος είπε ότι το σώμα μας, δηλαδή η ζωή μας, ειναι οίκος προσευχής.. Να μην την μεταβάλουμε σε οίκον εμπορίου. Αμήν
Αγία Μεγάλη Παρασκευή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η ΝΕΚΡΩΣΗ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ

 Του Μόσχου Λαγκουβάρδου Η ΝΕΚΡΩΣΗ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ Πάντοτε την νέκρωσιν του Κυρίου Ιησού εν τω σώματι περιφέροντες, ίνα και η ζωή του Ιησού εν τω ...