Κυριακή 17 Οκτωβρίου 2021

ΑΥΤΟΒΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΓΡΑΦΗ

 Του Μόσχου Λαγκουβάρδου 

 -Μόσχο, δε θέλεις να σχολιάζουν τα κείμενα που γράφεις;  Γι’ αυτό δε θέλεις συζήτηση στη σελίδα σου;

 Η σελίδα μου δεν διατίθεται για τις ιστορίες των άλλων. Η γραφή μου δεν είναι για συζήτηση. Είναι υποκειμενική, διότι το θέμα μου είναι ο εαυτός μου και κανείς δε θέλει, να γίνει ο εαυτός του και για τους άλλους. Γράφω εκ του φυσικού μικρά δοκίμια, σαν προσευχή. Είναι λογοτεχνικά κείμενα, όχι επιστημονικά και δεν είναι πρόσφορα για συζητήσεις. Ζητούν από τους φίλους την αγάπη τους, ούτε την επιβεβαίωση ούτε την άρνηση, διότι αυτό θα σήμαινε ότι μπαίνουν στην ιστορία του άλλου, αντί να πουν τη δική τους ιστορία.

Η αρετή της αυτοβιογραφικής γραφής δεν είναι ότι «τα λέει καλά» «μπένε τροβάτο», όπως λέει μια ιταλική παροιμία, αλλά είναι ότι λέει την αλήθεια, όσο μπορεί.

Ο ευγενικός αναγνώστης π.χ. που θα διαβάσει ότι δεν ταιριάζει ,μια μητέρα να μιλάει με το γιο της στην άμμο, για την αγορά, δεν μπορεί να πει: «όχι,ταιριάζει να μιλάει στην άμμο για την αγορά». Αν το πει σημαίνει ότι μπαίνει στην ιστορία ενός άλλου, ενώ αυτό μπορεί να το πει στη δική του ιστορία.

Στην αυτοβιογραφική γραφή γράφουμε «εκ του φυσικού» και έχουμε θέμα τον εαυτό μας. Ας μην ξεχνάμε ότι τα παιδικά μου χρόνια τά ‘ζησα στην ορεινή κωμόπολη της Δεσκάτης Γρεβενων, όπου οι απλοί άνθρωποι, όταν τους έλεγες κάτι, θα σε ρωτούσαν, «ποιος το λέει αυτό ;».

mlvardospot.blogspot.com

.

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η ΝΕΚΡΩΣΗ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ

 Του Μόσχου Λαγκουβάρδου Η ΝΕΚΡΩΣΗ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ Πάντοτε την νέκρωσιν του Κυρίου Ιησού εν τω σώματι περιφέροντες, ίνα και η ζωή του Ιησού εν τω ...