Δευτέρα 27 Δεκεμβρίου 2021

ΗΡΑ ΤΟΥΣ ΟΦΘΑΛΜΟΥΣ ΜΟΥ ΕΙΣ ΤΑ ΟΡΗ

 Του Μόσχου Λαγκουβάρδου

"ΗΡΑ ΤΟΥΣ ΟΦΘΑΛΜΟΥΣ ΜΟΥ ΕΙΣ ΤΑ ΟΡΗ"
Ήρα τους οφθαλμούς μου εις τα όρη. Πόθεν ήξει η βοήθειά μου; Η βοήθειά μου παρά Κυρίου, του ποιήσαντος τον ουρανόν και την γην.Μη δώης εις σάλον τον πόδα σου, μηδέ νυστάξη ο φυλάσσων σε." ( Ψαλμ. 120)
Αν πεις αυτούς τους στίχους του Δαβίδ, με πίστη, θα έχεις οδηγό το Χριστό και ο Χριστός, ως το μόνο θεμέλιο του ανθρώπου, θα σε διαμορφώσει ή ακριβέστερον θα διαμορφωθεί αυτός μέσα σου και θα σε οδηγήσει σε όλη την αιωνιότητα. Δεν θα φοβηθείς τις αρρώστιες και το θάνατο. Ο Χριστός " τας ασθενείας ημών έλαβε και τας νόσους εβάστασεν" ( Ησαϊας νγ' )
Αλλιώς θα σε διαμορφώσει το περιβάλλον, δηλαδή το "σωματικό φρόνημα", που θα σε οδηγήσει έως τις αρρώστιες. Στις αρρώστιες το "σωματικό φρόνημα" είναι ανίσχυρο. Μέχρι εκεί είναι η βασιλεία του.
Τ΄ί περιλαμβάνει το "σωματικό φρόνημα"; Περιλαμβάνει ανεξέλεγκτο λογιστικό, επιθυμίες χωρίς όρια και συναισθήματα χωρίς αγάπη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η ΝΕΚΡΩΣΗ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ

 Του Μόσχου Λαγκουβάρδου Η ΝΕΚΡΩΣΗ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ Πάντοτε την νέκρωσιν του Κυρίου Ιησού εν τω σώματι περιφέροντες, ίνα και η ζωή του Ιησού εν τω ...