Τετάρτη 5 Ιουλίου 2023

Κάθε πρωί

Του Μόσχου Λαγκουβάρδου

Κάθε πρωί σκέφτομαι πώς θα λύσω το πρόβλημα της ημέρας. Κάθε μέρα υπάρχει κάποιο πρόβλημα καινούριο ή και παλιό. Ευτυχώς έμαθα νωρίς να λύνω προβλήματα γράφοντας το πρόβλημα. Για μένα είναι καλό να γράφεις το πρόβλημά σου για τους εξής λόγους; Πρώτον, διότι το ανεβάζεις στη φωτεινή συνείδησή σου απ΄ το σκοτεινό σου υποσυνείδητο ή και αρνητικό ασυνείδητο. Δεύτερον, διότι το πρόβλημα με το οποίο αξίζει να ασχολούμαστε είναι αυτό που αφορά όλο το είναι σου και όχι μόνο τα εξωτερικά στοιχεία, τα οποία είναι και τα πιο αδύνατα και ανούσια. Τρίτον διότι το πρόβλημα πού αξίζει να γραφεί, θα σου δώσει κάτι που θα μείνει, κάποια πνευματική εμπειρία που θα σε κάνει έμπειρο. Θα μπορείς να πεις ότι κάτι έμαθες από τις δοκιμασίες σου. Για μένα η αγάπη μου στο γράψιμο, με βοήθησε στη λογοτεχνία, αφού όπως λένε οι φίλοι ακόμα κι αν διαφωνούν με αυτά που γράφω, έχουν την ικανοποίηση, ότι κάτι έχουν πάντοτε να κρατήσουν από αυτά.

Μια φορά , στο χωριό Δέντρα Τυρνάβου, με σταμάτησε στο δρόμο ένας γέρος αγρότης και μου είπε:
-Με μαλώνει η γριά μου επειδή κρατώ αυτά που γράφεις. Μου λέει, εσύ γέρασες, γιατί τα κρατάς; Πότε θα τα ξαναδιαβάσεις. Τα κρατώ για τα εγγόνια μου, της λέω.
Ας είναι καλά οι ευγενικοί αναγνώστες μου!| Τους ευχαριστώ για την καλύτερη κριτική που έλαβα ποτέ στο μισό αιώνα και πλέον της λογοτεχνικής μου ζωής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΥΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ

 Του Μόσχου Λαγκουβάρδου Δυο πράγματα είναι σημαντικά για μένα. : Ένα είναι να ζω σε αναφορά στον Κύριο Ιησού και το άλλο, που είναι προϋπόο...